Sew&Go

A piros bűvöletében: hosszú waterfall kabát

2019. március 14. - bygee

20190310_152444.jpg

Szeretem a piros színt. Vagány, vadító, feltűnő, ha kell sportos, ha kell elegáns, és nagyjából mindenkinek, férfinek, nőnek egyaránt jól áll. 

A fentiek szellemében készült a következő hosszú piros waterfall kabát. Varrtam már hasonlót korábban, itt találod a bejegyzést róla. A mostanihoz nem készült külön leírás. A különbség közöttük annyi, hogy ez hosszabb, illetve nincs a nyak részen visszahajtott gallér, és ezen található egy öv. Legközelebb ígérem, hogy erről a verzióról is készül útmutató, de ez most úgynevezett örömvarrás volt, amikor nem foglalkoztam semmi mással, fotózással, stb., hanem csak varrtam és varrtam és varrtam, majd 3 óra múlva megszületett a végeredmény.

A sztorihoz hozzátartozik, hogy bár mindig beavatom az anyagot varrás előtt, most ezt nem tettem meg, gondolván, hogy ez összemenni úgysem fog. No de azzal nem számoltam, hogy a piros színű dolgok általában irtózatosan engedik a színűket. Így a varrás végére a fehér papucsom, mindkét fehér varrógép, a kezem, a fejem, minden csupa piros lett :D Szerencsére nagyjából mindenhonnan lejött, tanultam az esetből ;) Azóta már kimostam, és az alávett fehér felső sem lett rózsaszín :D.

Anyag lelőhely: Ver-Ker Kft. 

 

20190310_152910.jpg

20190310_153602_0.jpg

20190310_153709.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sewandgo.blog.hu/api/trackback/id/tr3714687786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yoritomo 2020.11.16. 18:31:12

Szia, milyen anyagból van?

bygee 2020.11.16. 18:34:56

Szia, scuba suede a neve, rugalmas, velúr hatású.
süti beállítások módosítása